Selvidogan 1. Gebelik yok demek verdiğiniz değer. 2. Maalesef bazı acil doktorları istiyor hatta poliklinikte istiyor. Bekarım deseniz bile . Ben de adet sancısından gitmiştim sabah okula gideceğim sınavım var diyorum her ay çektiğim ağrı illa tahlil isticez diyerek apandisitten tut gebelik tahliline kadar istemişlerdi. Hatta annem doktor tanıdık olmasına rağmen kızım bekar hocam demişti o zaman utanmıştım . Muhtemelen istenmeyen gebeliklere bekarken yaşanan gebelik durumlarına engel olmak adına istiyor doktorlar. Bunda yanlış anlaşılacak bir durum yok ☺️