1289 Öğretmenim ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum . Hangi tarihte ayrılırsam maaş iade işlemi ile uğraşmaya gerek kalmaz?
Minelask Ayın 14 u için dilekçe yazmalısınız ama daha önceki bı tarihte vermelisiniz 14 unden sonrası için maaşınız yatar iade etmeniz gerekir
Elaa11 Dılkecenızı hemen verın ancak 14 u itibariyle olmayacağınızı belırtın dılekcenızde maaş ıadesı yapmazsınız