Oğlum 6 ay 20 günlük akşam sekizde uyur sabaha kdr gözlerini hiç açmazdı. Mamasını içer uyurdu arada kıpırdanırdı. İki gündür aynı saatlerde gece 11 12 gibi gözlerini açıyor iki saat oynandıktan sonra tekrar uyuyor ve sabaha kdr her saat başı kıpırdanıp duruyor. Artık hep böyle mi olacak çok üzülüyorum bunu alışkanlık mı yapacak yoksa geçici bi süreç mi neden böyle yapıyor bu çocuk. Uykusundan ağlayarak da uyanmıyor. Hani bi yeri ağrıyor desem.