Miraaa123 canım bak ben sana bir bez önereyim. Ben de prima care pahalı diye biri memnun diye denemek için aldım. Çok çok memnun kaldım paddlers pure. Ben şuan no4 alıyorum. Kessinlikle fiyat performans ürünü. Prima da bile sorunlar yaşadım yine de diğerlerine göre en iyisi dedim ama bu bez uygun fiyatlı ama neredeyse aynı belki de daha güzel çünkü şikayetim olmadı hemde uzun saatlerde bile harika. Ben bayıldım bilmiyorum başka kullanan varmı. Yorum yapmak istiyorum aldığım siteye de fiyatı artacak diye korkuyorum😄 tanesi 1,35 e gelmişti. Mesela sleepy den çok memnun olan var ben hiiç beğenmedim.