İlk bebeğim 2 aylıktı 20 gün tuttum. Gece iyi beslenirsen oruç sütü etkilemiyor ama çok fazla halsizlik oluyor. İftara yakın saatte bile süt iniyor göğüslere. Şimdi 3 aylık olacak inşallah tamamını tutmaya niyetliyim. Hele ki mama da alıyorsa bence tutmalısınız.çünkü bebek sizin sütünüzden başka bi şeyle de doyabiliyor. Farz olan orucu kafamıza göre tutmuyorum diyemeyiz. Bebek çok küçükse sadece anne sütüne muhtaçsa ve anne aç kaldığında sütü gerçek anlamda azalırsa ancak tutmayabilir.