kızlar oğlum 5,5 aylık ve 29 haziran ek gıdaya başladık (doktorumuz başlamamızı önerdi ve onunla bi alakası varmı bilmiyorum). Geçen hafta her yarım saatte bir uyanıp emmek istiyordu. Bi kaç gündür de akşam 19da uyuyor, her yarım saatte bir uyanıyor ve 23:30den itibaren sabaha kadar uyumuyor. Sabah 5-6 arası da 1 saatliğine uyuyor akşama kadar duruyor. Ne yaptıysam uyutamıyorum. Sürekli gözleri gidiyor tam uyuyor en fazla 10 saniye sonra gözlerini açıyor ve ayaklarıyla tekmeleyip duruyor. Ağlaması bağırması yok. 1 aylıkken uyku düzeni oturduydu bile. Akşam 19dan sabah 7-8e kadar uyuyordu. Acaba şimdi neden böyle oldu bi bilen varmı? Artık enerjimin yavaş yavaş bittiği andayım😪