Ya kızlar gerçekten anlamıyorum sizi. Bı çok kişi diğer posttan da yazdı wp numarası bile aldılar sonra ben vazgeçtim diyorsunuz.beradan farklı bişey demiyorum fiyat konusunda herkese uyum sağladım. Tamam kimse almak zorunda değil ama niye bana mesaj atın yada numaranızı verin falan diyorsunuz anlamış değilim