Kikiriki 11.11 doğumluğuz. Dediklerinizin aynısını yaşadık. İlk 2 ay gazdan çok çektik baktık rahatladı dedik kendi çıkartıyor gazını. Sonra yine şiddetli gaz sancıları başladı. Bizim 1 aylıkken tüm yüzü kırmızı sivilce gibi oldu doktorumuz egzama dedi süt alerjisi değildir bulgular artarsa diyet veririm diyetlik bişey görmüyorum dedi. Bol bol nemlendirdik sonra yanakları ve alnında egzamalar la devam ettik. En son doktora götürdük aşırı ağlama , nemlendirsekte geçmeyen egzama , meme reddi, gaz sancısı ve göğüs kısmı boynunada geçti kızarıklıklar artık diyete başlaylım dedi doktorumuz bakalım başladık. Muhtemelen süt yada yumurta umarım diyet sonunda şiddetli ağlamalarımız geçer. Siz doktora götürdünüz mü egzamaları için ne dediler