Allah yardımcınız olsun emin olun rahatlıyorsunuz büyüdükçe geçiyor .6 aylık bebeğim ve aşırı rahatladım çok sıkıntılı geçmişti hergun kucağımda hiç durmuyordu sürekli ağlıyordu sakin olmaya çalışın zor ama, siz gerildikce o daha da geriliyor geçer inşallah bu günleriniz de🙏