Merhaba 5 aylık bir kızım var ilk günler sütüm gelmediğinden biberonla mama yada sagdığım sütten iciriyorduk normal başlık biberonlardan gayet güzel içiyordu 2. Ay gibi meme reddi olmaya başlayınca biberonu tamamen kestim 3 4 aydirda kullanmıyoruz yalnız çok yoruldum 2 saat olsun uzaklasamiyorum emzirmekte hala sıkıntılı sadece yatarak emebiliyor biberon alsa arada 2 saat bırakmak istiyorum ama bu kez de emmeyi komple bırakabilir mi alıştırma bardağı denedim çekip çekip yutmuyor ağzından akıtıyor eski biberonu almıyor içemiyor bana bı fikir verebilir misiniz?