tosbikannesiiii önerilen 10 ve 11. Aylar daha rahat pozlar çıksın ,zor olmasın diye yeni doğanda da 10. Güne kadar normalde çekerler biz de Nisan başı randevu aldık 11 aylık oluyoruz o zaman cekileceğiz,zaten bizim kız yürüme emekleme de pek ağır o zamana kadar da olmaz daha 🙈imkan varsa şimdi çekilin derim , fotoğrafçıların tecrübelerini dinlemek de fayda var 😇bebeğin mizaciyla alakalı biraz da :)yuruyup emeklemeyip çok zorlayan bebeler de var huy diyelim ☺