deno1 35+2de tek yumurta ikizlerim doğdu. Biri 1975 gram 45,5 santim diğeri 2215 gram 47,5 santimdi. Birisi 11 gün diğeri 14 gün küvezde kaldı. En başından beri mama+anne sütüyle beslendiler. Biberona alıştıkları için emmediler hep makinayla sütümü sağdım. 3. Ayda sütüm bitti. Artık mamayla devam ediyoruz. 4 aylık kontrollerinde biri 6800 gram diğeri 7000 gram ve boyları 63 santimdi. Şu an 5 aylıklar.
İlk zamanlarda uyusalar dahi uyandırıp 3 saate besledik. O yüzden hiç kilo alımları yavaşlamadı. Hala 3 saatte besleniyorlar.
Tüm gelişimleri aynı ayda doğan bebeklerle aynı gidiyor. Ayaklarından desteklediğimde hızla yüzüstü ilerliyorlar, destekli oturabiliyorlar