minikcivcivinannesi Eşime dedim cok güzel yağıyor bi çıkaralım. Arabasında gezdirdik arabadan çıkarınca kıyamet koptu eve zor soktuk😂 Galiba karı sevmedi ⛄️ Sizin bebişler nasıl ❣️
irva minikcivcivinannesi Oğlum 16 aylık şuan geçen sene ki karda minicikti yine çıkarıp kar ile temas ettirmiştim.Şimdi kar’ın hastası.Eve sokmak zor oluyor.Sabah uyansın şimdi ilk işi cama koşup anniiiii anniiiii hı hı der dışarı kara çıkarız.😅
yusufarasmom Deletedmom0099 senin ki büyümüş ☺️ Benim ki daha bir kaç gün sonra 6 ayına giriyor babası yarın çıkaralım dedi ben cesaret edemem galiba zaten çok yoruluyorum bide hasta olsa düşünemiyorum 🤷🏼♀️
minikcivcivinannesi yusufarasmom beni ki de 6 buçuk aylık eşim bi hasta olsun sorucam sana dedi korku içindeyim 😂 ama ben soğukta hep çıkarıp bi 15 dk olsa da bebek arabasıyla gezdiriyordum hep alışsın diye
Deletedmom0099 yusufarasmom oyy masallah minikmis daha korkması cok normal annesi 😊 hasta olmaz ama karın soğuğu çok olmuyor sıkı giydirince, anlayacak yaşta olmadığı için gerek yok tabi yinede 🌸
yusufarasmom Deletedmom0099 aynen öyle daha anlayacak yaşta değil dediğiniz gibi seneye çıkarız bizde ☺️