minikcivcivinannesi Eşime dedim cok güzel yağıyor bi çıkaralım. Arabasında gezdirdik arabadan çıkarınca kıyamet koptu eve zor soktuk😂 Galiba karı sevmedi ⛄️ Sizin bebişler nasıl ❣️
Tugce3493 minikcivcivinannesi daha oncede cıkarmıstık bugunde cıkardım hatta fotograf cekıldık. Cıglık atan cocuk kapıya cıkınca agzını actı kahkaha attı 3 ay 23 gunluk. Soguk delısı bır cocugum var
Nik_mik_yok minikcivcivinannesi 10 gibi çok güzel yagiyo diye çıktık , aynı hızla geri döndük, çok esiyordu🤣🤣 kızım bayılıyor kara , zor soktum eve
Ssumru minikcivcivinannesi bizim ki de aksine karı çok sevdi yüzünü havaya kaldırıp yüzüne kar tanecikleri düşünce çok hoşuna gitti evde sürekli paçalarımda montunu şapkasını istiyor benden dışarıya çıkmak için 😀
minikcivcivinannesi Kbryyy Eşimde sizin gibi ama dedim çıkaralım bişey olmaz bu çocuğun soğukta görmesi lazım 😂 zaten eşim işteyken buz gibi olsa da hep çıkarttım Kİ bünyesi sonradan bi anda soğuk görünce hastalanmasın
cileklicheesecake minikcivcivinannesi oğlum bayılıyor kara 2. Kez snowboard yaptırmaya götürdük çok sevdi 😂 kar yağdığını görüncede kaycaz mı diyo hemen 😂
Crcs minikcivcivinannesi düşünmedim değil ama hem öksürüyor hem de 2 Ay 26 günlük şu an anlamaz anca üşür 🤧
Yasemin54 Benimki tıpkı bir şaşkın ördek sessiz sessiz bakınıyor sağa sola pek bi durgundu minicik bir kartopu yapıp eline verdim erdiğinde ise aradı ve ağlamaya başladı 🙂
unkurabiyesii minikcivcivinannesi 10 aylık karı hiç sevmedi. Oturtayım karın üzerine dedim nasıl ağlıyo sanki dikene oturttuk😂 inşallah seneye sever :d