Miracefem34 Merhaba bugün 7 günümüz morluk indi ama hala biraz şişkinlik var ve pipinin kenarında sarı sarı bir tabaka var normal mi dikişler mi eriyor acaba daha banyo da yapmadık. 10.gün sonunda dediler. Her gün batikon teramycin ve masajını yaptım
SeninAnnenBirMelektiYavrm Miracefem34 o sarılık dikişlerden. Biz 2. Gün banyo yapmıştık. Hatta doktor bir hafta boyunca hergün yaptır dedi
Ezgikaran Miracefem34 iyilesiyor canım sislik normal bizde 43 Günlükken yaptırdık sislik ve kırmızılık bir süre devam ettin 5. Gün banyo yaptırdık yaptırılması da gerekiyormus su iyilesmesind yardımcı oluyor sende banyoyu erteleme hic bence
Miracefem34 SeninAnnenBirMelektiYavrm bence de dikişlerdendir bize doktor 10 gün sonra yaptır dedi SeninAnnenBirMelektiYavrm
goktugmom_061220 Miracefem34 Merhaba çok normal iyileşmeye başlamış. Neden banyo yaptırmıyorsunuz?Sünnetten 2- 3. gün sonra banyo yaptırmaya başlayabilirsin. Çok daha çabuk şişiliğinin inip düzeldiğini göreceksin.
goktugmom_061220 Miracefem34 Bence yaptırın. Hem yavrunuz rahatlar hemde ılık suda şişlik çok çabuk iniyor
sehrengiz_8 Miracefem34 zorlukları neler her zamanki zamanına göre ben de düşünüyorum da idare edebilir miyim bilmiyorum
Bebegimm1 Miracefem34 sislik geciyor ona cok takilmayin o sari şeyi sormustum doktor bana bizim kullandimz ilacin kalintisi demisti ben iltihap kapti sanmistim oyle degilmis banyoyuda ertesi gun yaptir demisti her gun gunde 2 kez suda bekletiyordum dikislerin hepsi 1 hafta icinde dusmustu su iyi geliyor dikislere birde pipiyi hafif geri cekiyordum yapışma olmasin diye deri öne topluyordu doktor da onermisti
Ezgikaran Bebegimm1 aynne pipiyi geri itme cok önemli tekrar yapısma olursa yeniden sünnet olmak zorunda kalıyor yavrularımız 🙏😥