Bebeğim 6ay 3 günlük. Mama ve meme gidiyoruz. Çoğunluk mama yiyor. Memeyi yemeklerden sonra tatlı niyetine alıyor ya da ağır bir yemek ardından çay içilir ya öylesine 🤷🏻 bugün öyle bir sağayım dedim 120 cc çıktı sadece tek memeden e bebeğin daha fazla çektiğini düşünürsek aslında sütüm var. Desem ki sütüm yağlı değil. Dolaba koydum, akşam iki parmak yağ birikmişti üzerine. Zaten çok iyi besleniyorum. Bir kaç gün dişimi sıkıp sadece emzirsem ama aç kalır diye de içim elvermiyor. Eşim de herkesin sütü olmak zorunda değil niye kasıyorsun mama +meme devam etsin işte diyor. Akıl istiyorum napsam denesem mi?