Prensescilek ilk dogumum sezeryan oldu 33 haftalık sancılrm vardı doktorum 2 sezeryan dogum yapan birini 3. De normal doğum yaptırmış 3 sezeryanlıyıda 4. De normal dogum yaptırmış ve bende 2. Yi oglum 5 yaşlarındayken yapmayı planlıyorum inşallah kazayla vs kalmazsam 2. Normal ıstıyorum istanbul esenyurt medıplus tıp merkezinde bahar hanım hakkında bu sekılde duydum ınstagramındada paylastıg bi fotoda gordum kendısıne sorma vaktm olmadı ama hep der sezeryanı hiç sevmem sonuna kadar normale zorlarım derdi zorladıkda ama kısmet değilmiş 2. Nasip olur inşallah