mrvelfada Kızlar regl olmamam normal mi? Doğumdan sonra kanamam 50 gün filan sürdü aralıklı aralıklı..
blue5 mrvelfada normal dogum mu yaptiniz bilmiyorum ama ben sezaryen dogum yaptim ve 7 aydir olmadim. Doktorum 1 yila surebilir dedi.
mrvelfada blue5 Sezeryan oldum.. Ya insan regl olmayıncada hamile kalma ihtimaline karşı korkuyor hep bi tedirginlik..🤷♀️
DefneRana3881 mrvelfada ilk bebeğimde 4. Ayda olmuştm şimdiki bebeğimde 3,5 aylık hala olmadım bu ay adet sancısı oldu ama adet olmadım 1 yıla kadar normal diyorlar
mrvelfada DefneRana3881 İnşalla ben de olurum ya gebelik testi alıcam yoksa bi durum var mı diye🤭 Olduğundan değilde sırf tedirginlik yani 🤷♀️
Kartalefeninannesi Benim bebeğimde 6 aylık hala olmadım. Doktor 1 yıla kadar normal dedi ama insan ister istemez tedirgin oluyor tekrar hamile kalma şansı çok yüksek olduğu için o yüzden bir kere test bile alıp yapmışlığım var 😀