Arendenizinannesi Merhabalar benim bebeğim 6 ay 4 günlük tam olarak hala bir düzen kuramadık. Sabahları 9.30 10 da kalkar o yüzden gece uykusuna geç yatıyoruz. Bir kaç kere erken kalktığında gece uykularına geçişinin daha kolay olduğunu gördüm. Ek gıdaya geçtik ama tadım ayı olduğu için şu anda hala tadım yapıyoruz sabah veya öğlen sebze öğlen veya akşama doğru meyve tattırıyorum. Gelişim olarak bu bir kaç gündür atak dönemindeydik ve atak dönemi ile birlikte oğluma güncelleme geldi resmen her şey dikkatini daha çok çekiyor önceden bir oyuncakla vs kandırırken artık kolay kolay kanmıyor. İstediği olmayınca kendini belli ediyor. Bu aralar sürekli elleriyle bir şeyleri tutup çekme, sıkma, vurma ve farketme eğiliminde kendi saçı ve kulağı da dahil (genelde meme emerken ☺️) destekli oturtuyoruz ve yüz üstü yatarken ve sırt üstü yatarken dönebiliyor. Bir de uyuturken çok direniyor zor uyutuyorum diyebilirim. Sizlerde paylaşırsanız sevinirim 🙏