Omerinannesi34 Bugün 2. Ay aşısını yaptırdık.Ateşi 39 oldu. Ateş düşürücü verdim. Ne kadar sürer ateşlenmesi?
Asafeymeninannesi Omerinannesi34 1 gün bile sürmez ama bu bebekten bebeğe değişir Biz 2.ay aşımızı olduğumuz zaman ateşlenmedik mesela ama 4.ay aşımızı olduğumuz zaman ateşlendik
Efekan09 Omerinannesi34 39olunca Ateş düşürücü verdin ama düşmediyse 3saat sonra yine verebilirsin demişti doktorum. Ateşi kontrol altına almak adına ıslak bi bezle vücudunu serinletiyor musunuz? Geçmiş olsun bu arada 🙏🏻