Yazık günah yaaa. İmkan içinde imkansızlık.. Bir bebeğin hayatı söz konusu ama kimsenin dikkatini çekmemiş..
Bir insanın YAŞAM HAKKInı elinden almak ne demek
Bir anne var gücüyle sesini duyurmaya çalışıyor ama herkes kulaklarını tıkamış gözlerini kapatmış.. Bu bir CİNAYETTİR. Evet birçok bebek var.. evet hepsi acil.. Ama ses olup el uzatmaz yol göstermezseniz bu karanlık kuyudan nasıl çıkacaklar.. Tedavisi olan Bir hastalığınız var ve sırf paranız yok diye ölüme terk ediliyorsunuz akıl alır gibi değil.. herkesin herşeye de bir cevabı var ama söz konusu can olan nefes olan böyle hassas bir konuda kimse kalee almıyor vallahi yazıklar olsun bize
Kimbilir Daha kaç can kayıp gidecek bu duyarsızlıkla allah korusun..
Bir sayfasına girip takip etmekle..
İki yorum yazmakla..
Canlı yayınlarını 5 dk da olsa izleyerek
1 lira bile olsa bağış yaparak
Kullandığınız sanal mecralarda adını paylaşarak..
Arkadaşına eşine dostuna anana babana kardesine patronuna işçine umud’dan bahsedip yardım isteyerek
Satış hesabına ürün bağışlayıp ihtiyaçlarınızı da o hesaptan alışveriş yaparak gidermekle..
Gönüllü ablası abisi olup bulup destek olarak
Sokaklarda markette gezide umuddan bahsederek
Burada açılan başlıklarda yorumlar yaparak
Bu canım Anneye bu zorlu yolunda azıcık da olsa yüküne ortak olarak
En basitinden DUA ederek destek olsanız ses olsanız nefes olsanız….❓❓❓
8 aylık bir bebek düşünün 4 aydır yoğun bakımda twk başına yaşam mücadelesi veriyor daha hiç kıyafet giyememiş 2 kez kalbi durmuş nefes alamadığı için trakesi açılmış riski durumda olduğu için uyutuluyor
Hepimiz birer engelli adayıyız bi sadakayı çok görmeyin onların yerinde bizde olabilirdik….
❗❗❗❗❗❗❗