issayar •yoyko bear 360 •kraft spin signal/spin fix ikisi arasında kararsız kaldım yoyko’yu sıfır kraft’ı ikinci el olarak alıcam fikir verirseniz çok sevinirim🤓
Durulina17 issayar bende oto koltuğu arayışındaydım yoyko benimde içime çok sindi fiyatıda uygun ve çok fonksiyonlu
cocomelon33 issayar yoyko bear kullanıyoruz çok memnunuz 360 derece dönüyor olması çok güzel durmadığı zaman kendime çeviriyorum ,bir şey yedirirken ,oturturken rahat oluyor
issayar Durulina17 açıkcası bende sevdim çok fazla alan ve memnun kalan var aslında adac testinden geçmiş bi oto koltuğu almak da geçiyor aklımdan ama imkan dahilinde bu ikisinde kararsızım🤷🏻♀️
Teemo07 cocomelon33 yatış pozisyonu nasıl peki. 1 2 yorumda bebegimin kafası öne düşüyor yazmışlar da. Bende yoyko beat düşünüyorum aslında.
cocomelon33 Teemo07 bu yoruma oto koltuğu araştırırken çoğunda denk geldim yatış pozisyonu öyle çok çok yatık diyemem oğlum rahat uyuyor kafası öne düşmedi hiç
cocomelon33 issayar yatış pozisyonu fena değil oğlum rahat uyuyor kafası öne düşmüyor ,çoğu oto koltuğu aynı zaten yatış bakımından
Ldy Oto koltuğunun amacı güvenlik aslında . Bence ne olursa olsun adac testinden geçenin oto koltuğu olsun . Bir de kemerle bağlanan değil izofiks olsun.
issayar Ldy yani elbette öyle doğru ama fiyatlar çok yüksek maalesef ki bunlarda da ece r44 testleri var, siz ne kullanıyorsunuz🌸