Kızlar ya 3. Gün koku kaybında grm koku alamıyorum ve oğlumun kokusunu çok özledim . Doğduğu günden beri hep koklayarak severim ben. Şu 3 günde kokusunu alamamak beni çok üzülüyor. Bebeğimi emzirme dışında çok fazla kucağıma almıyorum ailemin yanında olduğum içinde onlar ilgileniyor evladıma yanı başındayken hasret kaldım ..
böyle beni görünce çığlık atarak gülüyor, tam sevgi vermem gerekirken uzAklaştım. Kaç günde gelir bu koku ? Test de vermedim ne zaman biter hastalığım?