Merhabalar ;) İlk anneliğim ve ilk tecrübem; dolayısıyla biraz fikir olarak yardımına ihtiyaç duyuyorum. Bebeğim dün 6 aylık oldu. Ve ek gıdaya sorunsalı kafamda dönmeye başladı. 5 Aydan sonra küçük küçük meyve tadımlarına başlamıştım zaten. Annemlere kayınvalidemlere sorsam direk yemeklerin sularından, ballardan çileklerden her şeyden vermem gerektiğinden bahsediyorlar. E buradaki birçok tecrübeli anne de biliyor bebeğe kafamıza göre her şeyden vermemizin yanlış olduğunu, birçok besinin allerjen olduğunu. Durum böyle olunca kendim araştırıp kendim süreci yönlendirmem gerektiğini anladım. Ama İnternette kısa bir araştırma yapınca neyi nasıl ne kadar vereceğim konusunda kafam gerçekten de iyice karıştı. Tecrübeli annelerden bu konu hakkında bilgi paylaşımı rica ediyorum. Sevgiler :)