kurtege Kızlar 5 gün önce spinal sezeryan oldum . Dikişlerle ilgili bir ağrım yok ancak sürekli bir baş ağrısı ve kulak uğultusu yaşıyorum . Kulağımdaki bu sesten dolayı kafayı yemek üzereyim . Ne Zaman ve nasıl geçer ?
Ldy kurtege iki sezeryan oldum bilgim yok öyle birşey yaşamadım . Odaya gelince bol su ve kahve içmiştim
Badelikom1 kurtege bende sezeryan oldum doğumdan sonra bi süre hatta 3 ay falan yaşadım bu durumu birden sol kulağım uğultuyla duymuyodu doktoruma söyledim anestesi aldın ondan olabilir falan demişti geçti sonra
sedaozan kurtege kulaktaki sesi bilmiyorum ama baş ağrısı için günde 1-2 kahve ve doktorunuzun verdiği ağrı kesiciyi kullanabilirsiniz
Hakcjrks kurtege ay o baş ağrısı bende de oldu basım patlayacak gibi zonk zonk Etti doktor nescafe içmemi söylemişti
Ozba06 kurtege Şu an durumunuz nedir acaba Ben de aynı şeyleri yaşıyorum 18 gün oldu hala kulak uğultusu devam ediyor
kurtege Ozba06 1 hafta içinde azalarak kayboldu . Ayağa falan kalkarken çok yavaş oldum öylelikle geçti .
Neseuygar08 kurtege bende de sürmüştü bır kac ay bazen belımde yıldırım çarpıyordu hatta ole deyısık hısdi bas agrısı hele çok fenaydı 11 ay oldu ara ara bas agrısı oluyo yanı zamanla gecıcektır
Ozba06 Sizde de mi kulak uğultusu vardı ben de ilk günlere göre azaldı ama kafamınyastıpa koyunca rahatsız ediyor başlıyor
Ozba06 Geçmiyor arkadaşlar bugün 25. Günüm geçmiyor bebeğimle kendim ilgileniyorum dinletemiyorum o yüzden mi bilmiyorum