Önceden izlediğim bir film vardı. Adı bir türlü aklıma gelmiyor. Şimdi size anlatacam bazı sahnelerini bilen varsa ismini yazsın lütfen 😁😁
Adamın biri sisli bir günde yolunu kaybedip bir otele ulaşıyor. Otelde birkaç insan daha var bir cinayet işleniyor sonra toplanıp kimin yaptığını bulmaya çalışıyorlar. Çalışırken insanlar ölmeye devam ediyor.( bu kısım biraz şüpheli ben de tam hatırlamıyorum 😢) kahramanımız kaçmaya çalışıyor ama tekrar tekrar kendini o otelde buluyor.
Size yemin ederim aynen bu şekilde google yazdım yine de bulamadım 😁😁😁 bilen varsa bu kadarcık bilgiden bulurum ben diyen filmseverler hodri meydan ahaha😁 çok güzel bir filmdi etkisinden çıkamamıştım eşimle tekrardan izlemek istiyorum inşallah birisi yardımcı olur 🙌