Onurbunur Kirpigiller sabah ölçüldü 11 e düşmüştü doktor 24 saat dursun dedi çıkış verdi 9 da şimdi tekrar ölçecekler 8 9 a düşmüştür inşallah artık
Onurbunur Kirpigiller geçti geçti evimizdeyiz çok şükür 2.8 çıktı artık bol bol emzireceğim şükür sütte düzene bindi
Saliha03 Onurbunur Benim de yanımda almıştı tedaviyi ama yine de onun orada yatması beni zorlamıştı Allah hiç bir evladı hastalıkla sınamasın en küçük hastalıkla bile içinde bizim evlatlarımızı da korusun 🙏
Sevgipitircigi33 Onurbunur 1 2 gün devamlı mavi ışıkta durursa azalır yani endişe etme benimde yavrum Mavi ışıkta durdu