Oğlum 3 yaşına girdi geniz eti var ve söylediği sözler çoğu zaman genizden geliyor ve tam anlaşılmıyor.3 lü kelimeleri var anne baba nerede vs gibi anne kapak aç vs 24 lü puzzle var çok parçalı birleştirmeye çalışır şekilleri yerleştirir hayali oyun oynar (ayıları bisiklete arabaya oturtup hırka giydirir çanta takar adda der.baya çok kelimesi var yarım gün kreşe gidiyor ondan hariç sizce ne yapmalı scooter çok seviyor nazik ama çok inatçı ve ağlamak.Üstünü giyinir çıkarır tuvaletini kendi yapar.Sizce bu aylarda yapması gereken ne olmalı neler öğretmeli yA da nelerden eksik kalmış oğlum.Şakır şakır konuşmuyor bir de aşırı sosyal herkese kendini sevdiriyor.