4 aylıkken ek gıdaya geçtiğinizde tabaklarca yemek yemeyecek. Sadece tadına bakacak. Zaten 4. Ayda bebekler daha kabul edemiyor, diliyle itiriyor gıdaları. O refleksin kaybolması 5-5.5 ayı buluyor. Ben dr tavsiyesiyle 4. Ayda başladım fakat herhangi bir problem yoksa, kilosu da normalse 5,5 - 6. Ayda başlamak daha mantıklı.