Oglunasikbiranne08 İyi geceler kızlar. 34 haftalık gebeyim. Şuan belim çok ağrıyor. Adet olcak zaman rahimde yanma gibi bi his olur ya öyle bi yanma var kasıklarımda. Normal mi acaba bel ağrısı ve bu yanma hissi.
Asafeymeninannesi Oglunasikbiranne08 o haftalarda bende de olmuştu. Geliyor dediğim günler geldi aklıma 🤦♀️😂 Sancınız falan yoksa korkmayıp bol bol dinlenin 🙏☺️
Zeyzey2019 Oglunasikbiranne08 o haftalardan sonra normal artık ağırlık iyice bindi allah yardımcınız olsun hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah 🤲🥰 uzanıp dinlenin geçmezse biraz yürüyün yada müzik açıp dans edin bana iyi geliyordu 😳😃
Oglunasikbiranne08 Asafeymeninannesi çok sağol canım 😊 ilk gebeliğim ondan korktum birazcık. Sancı yok şuan. Teşekkür ederim 💞
Zhraagk Bendede bel ağrısı çok olurdu erkek bebek bele vurur derler ama artık doğumunuz yaklaşıyor yalancı sancıda olabilir dakika tutun 😊
Asafeymeninannesi Oglunasikbiranne08 yaa 😍😍 Rabbim kazasız belasız bir şekilde kucaklamayı nasip eylesin inşaAllah 🙏 ☺️ ❣️