Kahveliseker o kitabi okudum hatta ondan sonra bebegimle uyumaya da başladım. Ama güvenli bağlanma gerçekleşmezse yataklar nasıl ayrılacak şimdi de onun derdine düştüm. Onun dışında Bilinçli Bebek, Uyku Güvenli Bağlanma ve Bebeğiniz kitabini da okudum. Hepsinde yazan bebegin arkamızdan ağlamadı ama kolay susması, geri döndüğümüzde bizimle ilgilenmesi. Bizim durumumuza örnek biraz daha kaygılı bağlanma gibi geldi. Kitapları okudukça kafam daha da karıştı. En iyisi bir pedagogla görüşmek herhalde