Kırmızılık bizde de bazen oluyor bazen geçiyor çözemedim ben de. Ama kabarcık için bişey diyemem, hiç olmadı bizde. Sıcaktan olabilir. Ben doğduğundan beri hiç pişik kremi kullanmadım, ilk iki ay her altını açışımda zeytinyağı sürdüm. Sonrasında da sadece hafif kızarıklık görürsem yine zeytinyağı sürüyorum, onun dışında bişey sürmem hiç. Bugüne kadar bir kere bile pişik olmadı şükür.