Merhaba kızlar bebegim 9 buçuk aylık ilk dogdugu zamanlarda cok ciddi uyku sorunu vardı artık delirecektim nicktende anlarsınız zaten bi ara düzeldi simdi yine basladı hiç bi zaman mükemmel değildi ama onada şükür diyip geçiyordum. 20:30 da yatırıyorum bir baslıyor uyanmaya 1 saatte bir bazen deliksiz uyuyor sonra gece yarısı uyanıyor tekrar uyutuyorum. Önceden elimi agzıma sokup bütün heryerimi yırtardı simdi gögüslerimi yırtıyor heryerim tırnak izi emzirerek uyutuyorum bu son zamanlarda emerken ayaga kalkıyor nasıl hareketli ama kendini oradan oraya atıyor 9 kilo onu tutucam diye yarım saat kollarımda derman kalmıyor dayak yemiş gibi oluyorum bildiginiz tepeme tırmanıyor piş piş full açık popusunadan pişpişliyorum artık bazen kalkıp ayakta 1 saat gezdiriyorum. Ne yapmam lazım tecrübeleri olanlar benimle paylasırmı artık ruhum daralıyor bu uyku sorunundan 🥺😢 bana bi yardım edin lütfen