Ervaa 7 aylık bir kızım var gece çok uyanıyor az emip uyuyor uzmanlar 7 Aydan sonra gece beslenmesine gerek olmadığını söylüyor gece beslenmesini kesmek istiyorum siz nasıl yaptınız acaba? Önerisi bilgisi olan varmı bu konuda
Muradiye_poyraz_14_mgp Ervaa yok biz o kadar degiliz şükür aslında yavaş yavaş azalaması lazımdı nedendir ki ?