Ben 6 aylıkken aynı sizin attığınız linkteki gibi modeli ama wee baby marka almıştım çünkü hem uzun süre kullanmayacak zaten hemde aventin alıştırma bardağına çevremde çok akıtıyor dediler o kadar para verip almak istemedim. 10. aya kadar onu kullandık sonra artık onda içmek istememeye başladı aventin pipetli suluğunu aldım şuan sürekli elinde gördükçe kendisi içiyor suyunu