Hayırlı akşamlar arkadaşlar. Oğlum iki buçuk yaşında gözlerinde bir noktaya bakarken ya da sağa sola çevirirken hiçbir sıkıntı yok kayma dalan olmuyor ama düşünme hareketi yaparken sağ gözü sankı kayıyormuş gibi oluyor sol goz sabıt acaba dıyorum bılerek mı yapıyor sadece o harekette oyle oluyor. Dısarda hiç kimse anlamadı annemler kuruntu yapıyorsun cocukta bir şey yok diyor ama içim rahat değil. Bir kontrole götürücem yine de öncesinde bilenlerinizden fikir almak istedim. Sizcede kendi istediğiyle yapıyor olabılır mı? Kontrol çok zor gecer mi rop muaynesınde cok aglıyolar diye biliyorum çok ağlar mı? Buda rop gıbı bır sey mi yoksa daha kolay mı?