Hanımlar herkese iyi akşamlar. Beni linclemeyin başlıktan dolayı. Sunneti onaylayan bi insan da değilim çalgı cengi de yoktu gittik. ovundugum bisey değil. Allah herkese hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲 Dikişli oldu. Öyle sarmadı da doktor. Bi ped bardak koydu tamam 🤦♀️. Ne yapcam ben tecrübelerinizi paylaşırmısınız ay valla çok zor bu sunnet işi ya😢 sürekli dönüyor yatamıyor. Yatınca kalkıp gidiyor 😂. Acıdığı için mı acaba sık hareket ediyor yavrum ya 😢😢😬 ay valla yorgunluktan yazamadım bile umarım anlarsınız 💐