İyi akşamlar kızım iki yaşında geçen hafta kusma ve ishal başladı doktora götürdük röntgende gaz sıkışması çıktı ilaç yazdı kullandık birgün geçmeyince iyi bir doktora gittik tahlil yapmadan bağırsak enfeksiyonu dedi kaka rengini vs gösterdik 10 gün içinde geçmezse getir dedi ishali geçti kaka rengi düzeldi ama hala huzursuz karnım ağrıyo diyo birde yeni kardeşi oldu kıskançlıktan dikkat çekmek içinde yapıyor olabilirmi halbuki en çok onla ilgileniyoruz