Ssssraa Yoğun, atopik citler için krem sürüyorum o kremler feci yakıyor sanırsınız kaynar suya girmiş gibi. Parmak uçlarım da çatlıyor, bazen parmaklarım kanıyor. Bu çatlaklar suya girince dahi şiddetli ağrıyor. Yaşayanınız var mı? Ne iyi gelir ?
Duyulurum Ssssraa çok geçmiş olsun egzamadir ve o kremler yeterli gelmez. Ayrıca bir şeye olan alerjiniz de ellerinizi bu hale getiriyor olabilir
BelisMelis411 Ssssraa aynı benım ellerım bende ne yaptıysam gecmıyor ha bire el yıkamaktan cocugun bezını atıp yıkmaktan perişan oldum kışınıyor ama kaşımıyorum cocuk aglıyokende ellerımı yarı uamalak kurutuyorum ocak temizlerken yag sokuculerle haşır neşir oluyorum e cocuga zararlı olur dıye el kremı surmuyorum ellermın ustu catlak catlak. Soyulur gibi desen deri değiştiriyorum kıpkırmızı oluyorlar.
Ssssraa deniz-95 eDr başta kortizonlu vermedi 3 ayda toparlayalım dedi ama dayanılmıyor. Tekrar da gidemedim. Si faydasını gördünüz mü
Ssssraa Duyulurum çok teşekkür ederim. Allerjik bir bünyeyim maalesef neye tepki verdiğini pek kestiremiyorum. Kuruluktur diye sürüyorum ama çok acı veriyor
deniz-95 Ssssraa benim yüzüm elinizdekinden daha kötü oluyordu. Sıcağa hassasiyetim var. Duş sonrası, güneşte vs resmen kabuklaşıyordu yüzüm. Hipokort kullanıyordum. Şu an emzirdiğim için maalesef kullanamıyorum. Duş sonrası soğuk su vuruyorum yüzüme.
Duyulurum Ssssraa annemin oluyordu böyle. Neleri neleri kesti ama devam etti. Meğer altına alerjisi oluşmuş
Ssssraa BelisMelis411 benim kremler de yakıyor anlamadım. Sen de sür bence nemlendirici en azından bebişe neden zararı olsun
BelisMelis411 Ssssraa ya elımı agIna goturuyor sureklı dıkkat edıyorumda temas sevıyor bızım kız sureklı elımı tutuyor gece uyurkende elımı tutuyor o yuzden elimden gecer agIna sokar suremıyorumda. Ne bileyim cok mu ince dusunuyorum kı acaba