Gediz-01 Arkadaşlar yetişkinler için bu kaç ölçek kullanılmalı? 3, 6, 9 ,12 kaç ölçek olacak bilenler cevaplarsa sevinirim..
Bsrtncsy Gediz-01 Ben yarım çay bardağı suya 1 çay kaşığı kullanıyorum.Hem ishal gibi sanci yapmıyor yumusatiyor.Ben bu ölçüde kullanıyorum.Eczaci herhangi bir ölçek belirtmedi
Alazgizem Gediz-01 ben aksam 10 da su bardagina meyve suyu koyuyorum bir tatlı kasigi toz koyup iciyorum….
Bsrtncsy Gediz-01 Yani ben kendim kullanamam o ölçüde bana fazla gelir.1 çay kaşığı yetiyor.Birde tadi bana çok kötü geliyor.o yuzden az su ile yapıp dikiyorum.ustune bol su iciyorum.Bi dene istersen bu aksam.yarin duruma göre artırırsın ölçünü.aciliyetin yoksa deneyerek kendine uygun dozu ayarla
Gediz-01 Bsrtncsy yaa aşırı kabızlık ve gaz sorunum vardı duphalac içtim işe yaramadı gaz çıkaramıyorum acilde lavman verdiler o bile tam boşaltım sağlamadı yani bugün bir toz alsam yarın tekrar içebilir mıyım zararı olur mu
Bsrtncsy Gediz-01 duphalac bende de işe yaramadi karın ağrısıni daha çok arttırdı.Birde zeytinyağı içmeni öneririm
Bsrtncsy Gediz-01 Ben duruma göre gün aşırı içtiğim de oluyor ama genelde gerek kalmiyor 1 gün ara veriyorum
Alazgizem Gediz-01 hayir canim ben dogumdan sonra hemoroid ameliyati gecirdim oyle demisti doktorum.. tabi tam doldurma canim tatli kasigina goz ayarini sen ver abartmadan kuzum ve sade sakn icme miden bulanir