10 ay 23 günlük oğlum var iki tane diş çıkardık o iki dişi çıkarana kadar 15/20 hiç birşey yemedi şimdi de diş geliyor sanırım yine iştahı gitti yemiyor ağzında bekletip çıkarıyor ne yapmam lazım nasıl besleyecegin sütumde artık yeterli değil sagarak besledim su zaman kadar tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz