Nisanyagmuru 3 aylık kızımı uyanıkken çok zor emziriyordum. Kucakta sürekli ağlıyordu gaz sancısı sanıyordum. Ağlaması ciddi boyuta gelince çevremdekilerin halk arasında bilinen önce sıcak bakmadığım geğrek batması durumunu düşündüm ve bu konuda işin ehli denilen bi bayana götürdüm. İyiki de gitmişim hafif masaj ve hareketlerle bebişi kucağıma verdi zorla emen bebişim rahatça emmeye başladı sebebi bebeği yanlış tutma çok kucakta dolaşması vs vs arabada sürekli ağlayan kızım dönüşte mışıl mışıl uyudu bu durumu yaşayan varsa aydınlatmak istedim ama güvenilir işin ehlini bulmak lazım
Deletedmom812 Nisanyagmuru biraz daha açıklarmısın kızım benim kızımda yay gibi geriyo kendini ağlıyo iyce acıkmadıkça emmiyo 😢
Nisanyagmuru Deletedmom812 gerinmesini bilemiycem ama ciddi bi ağlaması var mı ? bebeği küçük çocuklar kucağına alınca da oluyormuş
Nisanyagmuru Bebeği yanlış tuttuğunuzda kalça üzerinde bel kısmında bi kemik batıyor özellikle yatınca rahat ama kucakta rahatsızdı ve ağlıyordu emmeyi kısa süreli tutuyor ağlıyordu
AselZeynepli Bir çok doktor böyle birşey olmadığını söylüyor? Sizin yaşadığınız meme reddi olabilir . Belli bir dönem oluyor , sabırla beklediginizde bir zaman sonra geçiyor . Ayni durumu yasadik bizde . Bi ay kadar sürdü. Ama geçti sonra kendiliğinden .
Nisanyagmuru AselZeynepli asla emmek istemeyen kızım bayan elime verince sanki hep emiyormuş gibi rahatça emmeye başladı bunu gördüm bazı şeyleri doktorlar kabul etmiyor olabilir ama bu gerçek olmadığı anlamına gelmez ben yaşadım ve çocuğumun çığlıklarının son bulması gece de rahatça uyuması böyle bişeyin olduğuna inandırdı her ağlayan bebeğinde böyle olduğunu savunmuyorum tabiki benim yaşadığıma benzer varsa bildi vermek istedim