Newmom123 emziriyorken şok bir diyet uygularsa süt üretiminizi, en iyi ihtimalle süt kalitenizi bozar. Diyete başlarken bu işi hakkıyla yapan diyetisyenler sizinki gibi çok karbonhidratlı sağlıklı bir liste oluşturur. Benim anladığım kadarıyla bunun sebebi vücudu önce sağlıklı beslenmeye alıştırmak, ve bir direnç oluşturamaması için kaloriyi yavaş yavaş düşürmek. Yoksa ilk listeden size ekmek yok, şeker yok, sadece sebze haşlaması yiyeceksin der ilk haftadan 3 kilo verdirir, bir de güzel instagramda başarı olarak paylaşırdı😁 e sonra ne olacak, bazal metobalizman düşecek. Hep bu rutini sürdürebilir misin hayır, düeşn bazal yüzünden çok hızlı geri alacaksın bu kiloları. Benim önerim, hızlı kilo vermeyi değil sağlıklı kilo vermeyi öncelik yapın sürdürülebilir olmasına dikkat edin.