Arkadaşlar doğum yapalı 46 gün oldu korse için geç kalmış mıyımdır
Ben sezeryan oldum ertesi gün taktım çok iyi geldi doğum yapmamış gibi oldum
Tbsr_0
kaç saat taktınız günde
LeMabelle saat kısıtlamasına koymadı doktor