Bebeğim 11,5 aylık, ne atakları ne gaz sancısı ne de diş çıkarma dönemini böyle zor geçirmedik. Normalde yanına uzanırım o şekilde 10-15 dk da uyur ama 1 haftadır 1 saati bazen 2 saati buluyor uyuması. Yatar pozisyondan oturmayı ve tutunup kalkmayı öğrendi evet sebep bu olabilir ama ne zaman bitecek çok yoruldum 😭