DenizKizi Ikinci sezaryen doğumunu yaptim 2 ay 13 gün once. Ilkinde ne kilom kaldi ne gobek ama ikincide 7 kilo ve koca bi gobek nasil gececek. Regl olunca iner mi acaba kilolar azalır mi
Esrelf DenizKizi canım göber ister istemez kalıyorda. Benim genelde 4. Aydan sonra göbeğim iniyor. Acele etme yani.
Merveedd DenizKizi aynı konu benide geriyor 2 ay 15 günlüğüz bizde 7 kilom kaldı hiçbir pantolonum olmuyor 1ine girebilsem yeter🙄😂
DenizKizi Merveedd esnek olan kotum var ona giriyom hep onu giyotin valla😂😂 insallah gireriz biran once