Atlas bende alıcaktım cok arastırdım doktorlar da önermedi sadece dedikleri tuz lambaları varmış gece lambası ondan al evın bı kac bı yerine koy dedıler özelliklede beşigin yanına hem dogal hem cok faydalıymıs bı arkadasım denedi çok memnun kullandıggından beri cocugu hıc tıkanmadı bende alıcam inşallah bizimde öyle olur fikrinde bulunsun canım büyükler içinde iyi birşsey