defnekus1 Kızlar merhaba, ilkadım ayakkabısı ile alakalı bilgi istiyorum. Evde giydirilmeli mi? Ne zaman giydirmeye başlanmalı? Ortopedik olması şart mı? Hangi markalar dayanıklı ve önerir misiniz?
Mevgul defnekus1 merhaba evde giydirilmemeli diye biliyorum yurumeye basladiginda alinmaliymis viccoyu cok duyuyorum bilgim bu kadar umarim isinize yarar☺️🌸🙏🏻
Annelikseruveni defnekus1 evde giydirmemek lazım ev içinde ayakkabısız gezmeli.Mutlaka ortopedik olmalı.vicco ve babywalk oneriliyr en çok.ben vicco aldım memnunum
Wanderlust defnekus1 once yurumeye baslamasi lazim ayakkabi almak icin yurumeye basladiginda ayakkabi denenerek alinmali. Ayrica ilk 1-2 hafta evde de uyandigi gibi giymesi gerek oglene kadar falan her gun birkac saat ayaginda dursun yoksa ayakkabiya alisma surecinde disarida cok duser. Ama surekli giydirmeyin ilk adimlari ve yurumesi ciplak ayakla olmali ki saglikli adim atabilsin.