Essra19 Sizce bu nisandaki ara tatil online mı yoksa yüz yüze mı olur,bebeğim 10,5 aylık olacak o zamana eğer yüz yüze olursa okula götürmeli miyim yoksa rapor mu almalıyım öğretmen annişler, yaa hayırlısıyla online olur inşallah 🥺
Baakpnr- Essra19 hocam bence online olur ama yüz yüze olsa da bence okula götürebilirsiniz o şekilde yapan çok hocalarımız var bende hazirandaki seminerlere kızımı götürcem eğer yüz yüze olursa o zaman 6 aylık olcak inşallah 🥰
Guligul Essra19 insallah online olur da birazcik nefes aliriz. Sizin yerinizde olsam bebegimi kesinlikle goturmez rapor alirdim 👍
OncedenGurme Essra19 geçen tatili son anda online yaptılar. Ama şu an hes kodu kalktı, maske kısmen kalktı vs yüz yüze yapmalarını bekliyoruz
Lidya-t Telefi eğitiminde bile 3 ay okula gittik geldik .Kızım 13 aylıktı okulda öğrenci olduğu halde sıkıntı yaşamadım .Orada uyudu yedi içti .Ara tatilde yüz yüze olsa yine götürürdüm bir hafta için rapor almaya hiç gerek görmem hocam.
sumeyyemss Büyümüş götür ne olacak sosyalleşsin benimki 7 aylık falan olacak ben götürürüm diye düşünüyorum 😊