Miran1306 Bebeğim 2 aylık karnı tok altı temiz gazı çıkıyor ama uyumuyor uyuduğu zaman uykudan kalkıp ağlıyor. Aşı olalı 1 hafta olacak onun huzursuzluğu mu bilemedim ne zaman geçer?
Nevarebeka1 Onun huysuzlugu değildir gaz çıkarmasına bakma uykudan uyanıp ağlıyorsa gazdır muhtemelen kıvranıyor mu mesela bacaklarını kendine doğru cekiyor mu